2011. június 24., péntek

21 db-os női ruhacsomag S-es Etam LA city Yennifer - Jelenlegi ára: 1 Ft

Márkás jó állapotú ruhák
Greiff sötétkék rövid ujjú felső
Damaieu khaki pántos felső
B. young fekete ujjatlan felső
Yaya barna rövid ujjú felső
Astuces fekete hosszú ujjú felső
Hema barna rövid ujjú felső
Barbara Bui fekete hosszú ujjú felső
Hero zöld rövid ujjú felső
M&S fehér ujjatlan felső
Jennyfer ezüst ujjatlan felső
Lulu Castagnette fekete hosszú ujjú felső
Mintás hosszú ujjú felső
Mim sárga ujjatlan felső
Etam világoszöld hosszú ujjú felső
Sarah Pacini fekete hosszú ujjú felső
Jennyfer csíkos pántos felső
Fehér pántos felső (szennyeződés az elején)
Cache barna hosszú ujjú felső
Fekete pántos ruha
Jennyfer fehér hosszú ujjú felső
LA city bordó garbó
Vásárold meg 3 ruhacsomagomat és én fizetem a postát
A nyertes az összes ruhát megkapja!
100% Garancia
Ha a garancia lehetőségével szeretnél élni azt az értékelés előtt tedd meg!
Nézd meg a többi termékemet is katt ide
450



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-27 19:44
. 21 db-os női ruhacsomag S-es Etam LA city Yennifer - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése