2011. július 15., péntek

Zalatnay rajongóknak - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

3 Zalatnay könyv és hozzá a legendás Playboy szám, amiben szerepelt!
- Nem vagyok én apáca
- Bocsásd meg a mi vétkeinket
- Ezt sem a zárdában írtam
- Playboy
Személyesen átvehető, megtekinthető Zuglóban, az Uzsoki kórház közelében, aránylag rugalmas időpontban.
Utánvét nincs!
Kérdésekre szívesen válaszolok LICIT ELŐTT!
Nagyon sajnálom, de minden termékemhez oda kell írnom a következőket:
- Kérem ne vásároljon tőlem senki más nevében. Fia, lánya, nagymamája, unokája nem üzleti partnerem és mert majd Ön elküldi nekem a nevüket, telefonszámukat, e-mail címüket, attól még nem lesznek azok!
- A Vatera 14 napban határozza meg az üzlet lebonyolításának idejét. Ha ettől el kíván térni, azt licit, leütés előtt jelezze, mint ahogy én is jelzem a terméklapon, ha nem áll azonnal rendelkezésre az arú. Ha nem így tesz, az aukció zárását követő 15. napon megírom az értékelést a megfelelő módon a levelezésünket és a valós adatokat a Vatera felé továbbítva, esetleges félreérthatő értékeléseket megelőzve. 14 nap elég Önnek az utalásra, vagy arra, hogy eljöjjön érte, akkor üsse le a terméket, licitáljon. Ha nem, kérem ne vásároljon tőlem!
- Kérem, szintén ne vásároljon, ha 3 napon belül nem tudja felvenni velem a kapcsolatot e-mailen. Ennyi elromlott net és számítógép, baleset és utazás a világon nincs, amire hivatkozni szoktak.
- Én Önt, korrekt üzleti partneremnek tekintem, kérem ennek megfelelően bonyolítsuk le a levelezést és az adás-vétel!


Jelenlegi ára: 1 600 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 18:58
. Zalatnay rajongóknak - Jelenlegi ára: 1 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése